"Ми з нетерпінням чекаємо, коли наші 43 000 співробітників повернуться до роботи і відновлять свою діяльність", – сказано у заяві Stellantis. Угоди Ford та Stellantis мають бути ратифіковані всіма працівниками.
Президент США Джо Байден у своїй заяві сказав, що "контракт зі Stellantis є свідченням сили профспілок і колективних переговорів, спрямованих на створення робочих місць для середнього класу".
Угода включає в себе домовленість про повторне відкриття складального заводу Stellantis в Белвідері (штат Іллінойс, США), який тепер буде виробляти середньорозмірні вантажівки, які зможуть конкурувати з моделями Ranger від Ford і Chevrolet Colorado та GMC Canyon від GM. Stellantis також погодився побудувати завод з виробництва акумуляторів поруч із заводом у Бельвідері, повідомляє UAW.
Губернатор штату Іллінойс Джей Пріцкер назвав цю угоду "величезною перемогою для Іллінойсу" і заявив, що штат запропонує стимули, які допоможуть компенсувати витрати автовиробника.
Stellantis також збереже два підприємства, які перебували під загрозою закриття – комплекс з виробництва двигунів у Трентоні, штат Мічиган, та складальний завод в Толедо, штат Огайо, сказав Бойєр.
Загалом автовиробник виділив 19 мільярдів доларів на нові інвестиції в американські підприємства та створення 5 000 робочих місць там, де раніше планувалося скоротити 5 000 робочих місць.
Об'єднані робітники автопрому розширили свій страйк проти General Motors, підключивши до нього завод з виробництва двигунів у Спрінг-Хіллі, штат Теннессі, що може зупинити велике виробництво пікапів GM і посилити його фінансові проблеми. Розширення семитижневого страйку залишає GM єдиним автовиробником в Детройті, який не має контрактної угоди.
Ці угоди принесли робітникам рекордне підвищення заробітної плати на 25% за чотири з половиною роки дії контракту і дозволили компаніям перезапустити свої конвеєри зі складання вантажівок.
Люди у GM, які знайомі з перебігом переговорів, сказали, що основними проблемами в переговорах з UAW є пенсійні виплати та питання, пов'язані з сезонними працівниками. У GM більше пенсіонерів, ніж у Ford чи Stellantis, а підвищення пенсійних виплат для працівників, найнятих до 2007 року, обійшлося GM дорожче, ніж його конкурентам.
"Ми розчаровані непотрібною та безвідповідальною відмовою GM прийти до справедливої угоди", – заявив президент UAW Шон Фейн у заяві для Reuters.
У заяві GM сказано, що два її великих заводи з виробництва пікапів можуть постраждати від страйку у Спрінг-Хіллі, і що вона хоче якнайшвидше досягти домовленості.
UAW вже страйкує на складальному заводі GM в Арлінгтоні, штат Техас, який виробляє Chevrolet Tahoe, Suburban і Cadillac Escalade. Раніше цього тижня GM заявила, що цей страйк коштує їй 400 мільйонів доларів на тиждень.
Завод у Спрінг-Хіллі, на якому працює 4 000 робітників, постачає двигуни на дев'ять складальних заводів, які виробляють кілька найбільш популярних та прибуткових автомобілів General Motors.
|