Натхненням для інженерів і самого Гораціо Пагані стали боліди серії IndyCar та «довгохвости» леманівські прототипи 60-70-х років минулого століття. Шасі з удосконалених композитів Carbo-Titanium HP62-G2 та Carbo-Triax HP62 гіперкару дісталося від звичайної Huayra R. Але в підвісках спереду та ззаду з'явився так званий третій елемент – гідравлічний демпфер вертикальних коливань. Він не дає машині клювати носом і сильно притискатися до дороги при високих аеродинамічних навантаженнях, зберігаючи загальний баланс та продуктивність.
Шестилітровий «атмосферник» Pagani V12-R, розроблений у кооперації з фірмою HWA AG з німецького Аффальтербаха, також зазнав модернізації. Йому замінили впускний колектор, поставили нові кулачкові вали і підняли віддачу з 850 кінських сил і 750 Нм моменту, що крутить, до 900 сил і 770 Нм. Паралельно було внесено зміни до конструкції вихлопної системи, що додало машині ще більш емоційне звучання.
З динамічних характеристик Huayra R Evo відома лише максимальна швидкість – 350 кілометрів на годину. Немає інформації про ціну, хоча, швидше за все, вона наближається до трьох мільйонів євро.
|