«Зарядженого» хетчбека для доріг загального користування. Для нього заявлений єдиний електромотор на передній осі, який розвиває 204 кінські сили - це на 48 сил більше, ніж у Ypsilon Elettrica. "Зелений" хот-хетч розганяється з місця до "сотні" за 5,8 секунди і за цим показником він можна порівняти з Abarth 600e і Alfa Romeo Junior Veloce.
У Lancia відзначають, що від стандартного Ypsilon Elettrica версія з приставкою HF відрізняється заниженою підвіскою, аеродинамічним обважуванням та розширеною колією. У салоні - спортивні сидіння з двоколірним синьо-червоним оздобленням та логотипи підрозділу HF на нижній спиці кермового колеса та інтегрованих підголовниках. Ну, а знамениту емблему зі слоником можна замінити на напівкруглій поставці-столиці, що виступає.
Старт продажів Ypsilon HF намічено на весну 2025 року, ціни поки не оголошені.
|