Junior дебютував у двох модифікаціях: гібридної Ibrida та у базовій електричній Elettrica. Пізніше Alfa Romeo пообіцяла уявити ще два варіанти - повнопривідний гібридний Junior Ibrida Q4 і топовий електричний Elettrica Veloce. Новина стосується саме останнього, який буде не лише найдорожчим, а й найпотужнішим кросовером у сімействі.
У підвісці Alfa Romeo Junior Veloce будуть застосовані жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості, на передній осі встановлять дискові гальма діаметром 380 міліметрів з чотирипоршневими супортами і запропонують для кросовера 20-дюймові диски. У компанії заявляють, що електрокрос матиме найгостріше рульове управління в класі з передатним ставленням 14,6.
Єдиний електромотор встановлений на передній осі і видає 280 кінських сил і 345 Нм моменту, що крутить. Передбачувана ємність батареї - 54 кіловат-години, так що Junior Veloce навряд чи зможе похвалитися значним запасом ходу. Динамічні характеристики поки що не розсекречені.
Початковий електричний Junior комплектується електромотором потужністю 154 кінські сили, а батарея ємністю 54 кіловат-години забезпечує 410 кілометрів ходу по циклу WLTP без підзарядки. Такий кросовер вже можна замовити, коштує він від 39 500 євро. |