Франк-Штеффен Валлізер привів у приклад розвитку смартфонів. На початку 2000-х казалось, що мобільний 3G-інтернет буде везти через три роки. Однак прогнози не збилися: процес заняв 10 або 12 років. Потім використання глибини виявилося набагато більше, ніж очікувалося. На думку босса Bentley, з електромобілями може бути така ж історія, коли розвивається інфраструктура.
Bentley не може собі дозволити випускати одночасно і бензинові, і електричні автомобілі в одному сегменті. Тому британської марки прийшло знайти що-то інше. У нинішній момент компромісної технології представлені підключені гібриди. За оцінкою Валлізера, «це хороше рішення, яке може задовольнити потреби клієнтів». Однак керівник марки не готовий підтвердити повний перехід на PHEV-системи.
Що стосується чистого електромобіля Bentley, то він вийде на ринок із затримкою — тільки в 2027 році. Повністю електричний бренд може стати до середини 2030-х, причому Валлізер згадав про амбіції, а не про остаточний план. Новий електрокар Bentley не замінив яку-то модель, а доповнив гамму. Чисто бензинові моделі залишаться мелкосерийным эксклюзивом.
|