У Ford заявили, що скорочення 4 тис. робочих місць, що становить приблизно 2,3% від загальної кількості у 174 тис. осіб, відбудеться в основному в Німеччині та Великій Британії.
Ford стала останнім автовиробником після Nissan, Stellantis і GM, який скоротив витрати, оскільки галузь бореться зі зростаючою конкуренцією з боку китайських конкурентів в Європі, зниженням попиту в Китаї та проблемами переходу на електромобілі, які залишаються занадто дорогими для більшості споживачів.
Як зазначається, такі заходи стануть сильним ударом, зокрема, для Німеччини, де найбільший європейський автовиробник Volkswagen погрожує закрити заводи, скоротити зарплати та звільнити тисячі працівників, щоб підвищити свою конкурентоспроможність.
Звільнення мають відбутися до кінця 2027 року. Усі скорочення робочих місць у Німеччині відбуватимуться на головному заводі Ford у Кельні та складатимуть 24% робочої сили заводу. Ще раніше Ford повідомив про зменшення обсягів виробництва на заводі у Кельні та скороченні робочих змін.
У вересні цього року продажі Ford у Європі впали на 17,9%, що значно перевищило загальногалузеве падіння на 6,1%.
Ford також закликала уряд Німеччини надати більше стимулів і покращити інфраструктуру зарядих станцій, щоб допомогти споживачам перейти на електромобілі.
У грудні минулого року Берлін скасував субсидії на електромобілі. Продажі електромобілів у Німеччині за перші дев'ять місяців цього року впали на 28,6%. |