За підрахунками Alltransua, 28 тролейбусів були новими, тоді як 6 - вживані. Більшість нових тролейбусів цього року були отримані Миколаєвом: це 19 машин PTS T123, профінансовані спільно позикою ЄБРР та грантом уряду Данії. Ще 9 нових тролейбусів отримали Вінниця (PTS T123, 5 шт) та Чернігів (Еталон Т122, 4 шт) за бюджетні кошти. Цікаво, що практично всі нові тролейбуси, отримані в 2024 році, були тролейбусами з подовженим автономним ходом (АХ).
Вживані тролейбуси цьогоріч отримав лише Івано-Франківськ. Це низькопідлогові одинарні машини Škoda 24Tr чеського виробництва з міста Їглава, Чехія, виготовлені в 2005 році.
З початку року сильно активізувались програми співпраці з МФО: було оголошено тендери на постачання тролейбусів, зокрема до Кременчука, Дніпра, Івано-Франківська, Києва, Хмельницького, Луцька та Тернополя - за результатами деяких із них вже укладено угоди.
Поки ще не відома доля тендеру у Києві, який було проведено у 2024 році, але поки так і не оприлюднено його підсумки. Також великий тендер провів Хмельницький, куди мають поставити 44 тролейбуси Еталон. Отже, слідкуємо за подіями, 2025 рік обіцяє стати зхначно кращий за попередній.
|