Він нагадав, що наприкінці минулого року в Японії була укладена відповідна угода про організацію виробництва в Україні. Вона передбачає довгострокову співпрацю японського і кількох українських виробників, які в планують перейти до дрібновузлового виробництва.
Проєкт збирання пікапів в Україні передбачає і подальшу локалізацію виробництва
«Зараз питання йде як мінімум про кілька тисяч авто на рік. Це круповузлова збірка. За нашими підрахунками, це призведе до зменшення вартості самих пікапів», – зазначив представник Мінекономіки під час презентації огляду економіки України у 2024 році від Центру економічної стратегії.
За його словами, міністерство загалом бачить певні позитивні зміни у секторі виробництва колісної техніки в Україні. «Я вже говорив про виробників шкільних автобусів, але вони працюють на забезпечення всіх потреб. Тобто, у нас є різні українські автобуси», – сказав він.
Також, як зазначив Телюпа, позитивний вплив на сферу машинобудування має вимога з локалізації виробництва в Україні. «Це ті самі трали для важкої техніки, екскаватори. Це українське виробництво. Є позитивні зміни. Крім того, ми постійно працюємо безпосередньо з виробниками, щоб вони нарощувати виробництво», – резюмував він.
В Україні розпочнуть виробництво японських пікапів за технологією SKD
|