Британський автовиробник розробляє довгострокову відповідь на 25-відсоткові тарифи на імпорт автомобілів. Мито поширюється на всі автомобілі, зібрані за межами США, з частковими винятками для Мексики та Канади.
Цей крок британської автомобільної компанії підкреслює хаос, який тарифи Трампа спричиняють у світовій автомобільній промисловості, що створила складні ланцюги поставок, засновані на вільній торгівлі.
Трамп анонсував 25% мита на автомобілі з інших країн. Це може спричинити "землетрус" в автопромі
Audi припиняє свої поставки до США через американське мито, - пише газета Automobilwoche. Усі автомобілі, завезені до країни після 2 квітня, затримають і тимчасово не передаватимуться дилерам. На складах компанії в США накопичено понад 37 тисяч авто, які не обкладаються митом та доступні для продажу.
Генеральний директор шведського автовиробника Volvo заявив, що компанія розглядає можливість виробництва ще однієї моделі автомобіля на своєму американському заводі в Південній Кароліні, який має потужність 150 000 автомобілів на рік.
Група, що належить китайській Geely, нещодавно повернула свого колишнього керівника Хокана Самуельссона для вирішення геополітичних проблем, спричинених глобальною тарифною війною.
Японський Nissan також прагне переробити свої ланцюги поставок у відповідь на тарифи.
Японський концерн заявив, що не прийматиме нових замовлень у США на дві моделі з лінійки розкішних автомобілів Infiniti, які виробляються в Мексиці. Автовиробник також заявив, що планує зберегти дві зміни на виробничій лінії на своєму заводі в Смирні, штат Теннессі, хоча раніше заявлялося, що завод перейде на одну зміну з метою економії витрат.
За словами людини, знайомої з планами Nissan, компанія розробила плани перенесення частини виробництва позашляховика Rogue зі свого внутрішнього заводу в Кюсю до Смирни.
Вплив тарифів на автомобільну промисловість може бути величезним – і стане ще жорсткішим, якщо 25-відсоткові тарифи на широкий спектр імпортних запчастин набудуть чинності 3 травня, на додачу до мита на готові автомобілі.
За оцінками аналітиків Wedbush, тарифи можуть скоротити кількість нових покупок автомобілів на 20% і підвищити ціни на типові автомобілі для американського споживача на 5-10 тисяч доларів.
Мита Трампа можуть нанести непоправну шкоду автомобільній галузі. Хто виграє від цієї війни?
|