Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів: Авто новини від AUTO-Consulting - автономер

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: автономер
• Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів
Ще по автономер...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів

законодавство | Опубліковано - 2022-08-12 19:32:37 (10843 разів прочитано)
Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер
AUTO-Consulting продовжує досліджувати історію авто номерів, які використовувались в Україні на протязі 116 років. Цього разу розповімо про непрості автономери з гарними числовими комбінаціями. Що вони означали, та головне - кому належали.
Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Як змінювались номерні знаки на авто у Києві протягом 116 років

Найперші київські автономери зразка 1906 року самі по собі були справжнім ексклюзивом. Хоча Київ був одним із лідерів автомобілізації в тодішній Російській імперії, автомобілів у місті було не так і багато, за нашими сучасними уявленнями. У книзі Леоніда Гоголева "Ретроавтомобілі на вулицях Києва" наведено статистику, що у 1911 у Києві нілічувалося 78 авто, у 1912 році їх вже було 166 одиниць, а 1913-го їх кількість зросла вже до 328. Проте феномен «блатних» номерів веде свій початок саме з найпершої київської серії! Оскільки перші 20 номерів було розподілено між 19 членами правління Київського автомобільного клубу та його секретарем.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

В стандарті 1916 року виділили номери для приватників: їм відвели діапазон від 1 до 500, 500—600 — автомобілі штабні та взагалі військові, від 600 і вище — автомобілі організацій всеросійського земського, міського союзів тощо.



До наших часів дійшло дуже небагато знімків автомобілів тих часів, тому ми не можемо стверджувати, чи хтось із особливо видатних власників прагнув позначити себе на дорозі номером з гарною комбінацією цифр. Добре відомо фото Rolls-Royce гетьмана Скоропадського – на ньому номер А-596, тобто звичайнісінький, виданий за порядком.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Цілком очевидно, що в епоху становлення радянської влади, а тим більше у війну не було справи до помітних автономерів. На той час сам факт наявності автомобіля, особливо приватного, підкреслював привілеї його власника.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Перші ознаки виділитися з потоку з допомогою цікавих комбінацій цифр на номерах з'явилися в серіях номерів зразку 1936 року.

Які іномарки були у Києві до Другої мирової війни

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

На історичних фото від середини 30-х років до кінця 40-х привертають увагу блискучі іномарки та ЗІСи, які явно обслуговували високі державні органи, з номерними знаками, в яких були комбінації з двома нулями, переважно – на початку. Видатний київський автомобільний історик та журналіст Леонід Дмитрович Ґоґолєв зберіг багато своїх фотографій та записів з кінця 40-х – початку 50-х років. У його свідченнях помічено кілька цікавих автомобілів із цікавими нам номерними знаками. BMW 327 моделі 1937 року з номером УЧ 00-49; Mercedes-Benz 770 зразку 1938 з номером УЭ 10-00; Studebaker Commander 1938 модельного року із номером УЭ 00-99. Як бачимо, лише на одному з цих авто, а саме на BMW, номерний знак – приватний. Можемо припустити, що цей номер вважався непростим.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Які nhjatqys іномарки були у Києві після Другої мирової війни

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Великі комбінатори
А ось серія 1958 року – так звані «чорні номери» – вже подарувала великий простір охочим здобути незвичайну комбінацію цифр. Багато хто бачив знімок «Волги» Олега Блохіна на Хрещатику: на машині красується номерний знак 65-65 КИЧ. Що характерно, на всіх наступних автомобілях легендарного футболіста номери були звичайнісінькими та зовсім не примітними: Е 6846 КИ, И 7934 КИ, А 9273 КІ. До речі, гарні комбінації любив Валерій Лобановський, але про це трохи пізніше.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Цілком очевидно, що нестандартні комбінації цифр на номерах – з початковими нулями, повторюваними чи дзеркальними цифрами, не кажучи вже про всі однакові цифри, незабаром стали прозорим символом: насамперед співробітники ДАІ розуміли, що за кермом машини, позначеної гарним номером, – людина непроста, а отже, і ставлення до неї має бути особливим. У звичайних громадян, напевно, теж було своє, «особливе» ставлення: як там було у кінокласиці – «Це машина Стєлькіна, а він – хабарник!»

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Візьмемо сміливість припустити, що моду на гарні комбінації заклали саме пробивні люди тих часів з грошима та зв'язками.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

В старій базі ДАІ можна знайти багато цікавих прикладів прекрасних номерних знаків серії 1958 року. Як вам Mercedes-Benz W123 з номерами 66-66 КИТ? Директор столичного овочевого ринку на Окружній мав колись в користуванні зелену «Волгу» ГАЗ-21 з номером 77-77 КИМ, високопосадовець Держплану УРСР – «Ладу» з номерним знаком 00-01 КИС, а декан одного з факультетів КАДІ – чорну «Волгу» ГАЗ-24 під номером 99-99 КИФ. Ще один дуже цікавий приклад: за співробітником головного управління МВС УРСР записаний ВАЗ-2101 з номерним знаком 00-01 КИВ – це при тому, що серія КИВ видавалася в столиці на початку 60-х, тобто задовго до початку випуску «Жигулiв». Значить, ще в ті роки застосовували практику «перевiшування» номерів!

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

А завгосп заводу «Динамо» мав «Волгу» моделі 24-02 – універсал, який у ті часи було майже неможливо придбати приватнику. Та й номери, зрозуміло, розкішні: 55-55 КИУ. Виконроб завжди був великою людиною: ось і в одного з начальників дільниці будуправління №24 була ГАЗ-24 з номерним знаком 11-11 КИО.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Відомий артист Юрій Тимошенко (Тарапунька із знаменитого комічного дуету), окрім знаменитого Dodge, про який ми вже розповідали, придбав собі ВАЗ-2102, причому номерний знак був цікавий – 77-67 КИФ.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Красиві комбінації державних номерних знаків у Києві часто діставалися… міським автобусам! Історик громадського транспорту столиці Юрій Назарчук (на профільних форумах він відомий під ніком Gerbrandt) згадує «Ікаруси» з номерами 55-55 КИЖ та 44-44 КИЩ – до наших днів дійшло навіть фото одного з цих автобусів на Русанівці. Але ще більше «срібних» та «золотих» цифрових комбінацій на автобусних номерах стало в серії 1977 року.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Красиво жити не заборониш
Як ви вважаєте, кому дістався перший номерний знак приватної серії «білих» номерів зразка 1977 року? Біла «Волга» ГАЗ-24 з номером А 0001 КИ належала Євгенiю Вікторовичу Качаловському, першому заступнику голови Ради Міністрів УРСР. У ті часи красива комбінація номерних знаків на автомобілі – це була ознака того, що за кермом люди непрості: видатні науковці, керівники підприємств, артисти. Примітно, таке собі виробниче об'єднання «Комуніст»: одразу в трьох осіб з його керівництва були «Волги» з номерами З 0002 КИ, З 0003 КИ, Е 0002 КИ, а завідувач бібліотекою (!) цієї організації мав передовий на той час «Москвич-2141» з номером Б 0001 КИ. Отакий клуб любителів «блатних» номерів: уявляєте собі стоянку цього «Комуніста»?

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

У декана одного з факультетів КПІ була ультрамодна на ті часи ВАЗ-2108 у коричневому металіку з номером З 2323 КИ. Ректор КАДІ їздив на «Волзі», що цілком відповідало його посаді, з номером З 0009 КИ. А Віктор Ющенко, наприкінці 80-х – начальник управління «Украгропромбанку», володів «дев'яткою» з номером О 6333 КИ. Славнозвiсний виконавець пісні-гімну Києва «Як тебе не любити…» Дмитро Гнатюк їздив на ГАЗ-24-10 з не те щоб «блатним», але принаймні досить привабливим номером И 0079 КИ.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Зрозуміло, що яскраві комбінації цифр часто прикрашали машини працівників органів внутрішніх справ та КДБ: наприклад, були такі ВАЗ-2105 з номерами Б 4000 КИ та Г 6000 КИ, а також непомітний «Москвич-2140» з помітним номером Е 0001 КИ. Дуже любили красиві номери військослужбовці: ось, наприклад, писк моди початку 80-х – чорна «шістка» з номером Р 0006 КИ.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Нерідко можна спостерігати, що дорогі та модні автомобілі («Волги», «Лади» нових моделей) з прекрасними номерними комбінаціями належать нібито підставним персонам – пенсіонерам, малярам, чорноробам. Що скажете про звичайну робітницю Володимирського ринку, яка має у власності «Волгу» з номерним знаком З 3000 КИ? А ось і маляр ТПО «Художник», що розсікав по столиці на Mercedes-Benz W123 з номером У 0001 КИ: не інакше він фарбував стіни у когось із Радміну… З іншого боку, не варто виключати, що й у простих трудівників були знайомі або родичі у реєстраційних відділах ДАІ: саме так, «за блатом», дідусь автора цих рядків, простий працівник київського радіозаводу, на свою «Ниву» отримав номерний знак Ж 2333 КИ.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Яким був автосервіс у Києві до 90-х років

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

І знову замовимо слово про номери, що змінили під собою не один автомобіль. Був у 80-ті роки один чудовий льотчик, командир пасажирського лайнеру Бориспільського авіазагону, який змінював автомобілі, немов рукавички. Проте довгий час був вірний одному й тому номерному знаку: Д 0001 КИ (ще б пак!). Спочатку під цим номером їздила «Лада» восьмої моделі, буквально через рік пілот змінив її на практичнішу «дев'ятку», а потім переключився на іноземний автопром: Nissan Bluebird, потім Skyline… І це ще в 80-ті.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

А які золоті комбінації державних номерів зразку 1977 року дісталися київським міським автобусам! 0800 КИБ, 1199 КИЛ, 9977 КИЛ, 1777 КИМ, 2222 КИМ, 3555 КИН, 6666 КИН, 3030 КИП, 5588 КИП – лише деякі приклади. Проте Юрій Назарчук згадує цікаву деталь: вкрай рідко міським автобусам діставалися номерні знаки з двома нулями на початку чи наприкінці, а з трьома нулями – та й зовсім ніколи. Коли траплялося, що партія новеньких автобусів отримувала номерні знаки поспіль, часто саме номер із двома нулями виявлявся пропущеним – його майже завжди отримував автомобіль іншого відомства. Наприклад, за «Ікарусом» з номером 1199 КИЛ слідував автобус з номером 1201 КИЛ, а ось номерний знак 1200 КИЛ видали «буханці» зовсім іншого підприємства. За давньою традицією (ще з 40-50-х років) номери о двома нулями служили «спецперепусткою» в очах співробітників ДАІ.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Також серед особливих номерних знаків варто зазначити дві спеціальні серії державних номерів: серію КИР, що була виділена виключно для міліції, та особливу серію КИС, у якій літери стояли перед цифрами. Серія КИС призначалася для різноманітних спецслужб: КДБ, машини супроводу, автомобілі керівництва оперативних служб (наприклад, штабу пожежної охорони). Крім того, в легковій державній серії КИА (а також KIA в 1992–1995 роках) видавалося багато номерів на автомобілі, які обслуговували органи влади – від міського до республіканського масштабів. Вважаємо, серед цих номерів теж був свій внутрішній розділ на особливі діапазони цифр, які вважалися «недоторканими».

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Україна любить свободу
Народна любов до гарних числових комбінацій продовжилася в стандарті перших власних українських номерних знаків зразку 1995 року. Ось і настав час згадати геніального тренера «Динамо Київ» Валерія Васильовича Лобановського. В його власності був величезний Ford Expedition з номерним знаком 12444 КЕ, а також Pontiac Bonneville з номером 08787 КВ – схоже, Валерій Васильович був шанувальником комфортабельних «американців».

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Співробітники ДАІ завжди вміли виклопотати для себе добрий номерок. Ось і на звичайній ВАЗ-2107 офiцера МВС красувався розкішний номерний знак 77777 КЕ. Ще один ряд сімок був присутній на номері Mercedes-Benz одного з тодішніх депутатів Верховної Ради – 77777 КІ. І тільки уявіть звичайну «Волгу» моделі 31029 з номером 77777 КВ! Отже, з тих часів повелося, що всі сімки – це було «табу» для інспекторів ДАІ.

Авторитет-акордеоніст Ян Табачник мав GMC Yukon з номером 00001 КН. Також подалися моді на гарні комбінації видатні діячі українського автомобільного ринку. В сім'ї президента корпорації «УкрАвто» Таріела Васадзе були автомобілі з номерними знаками 06660 КЕ, А 9596 KI. Віктор Постєльнiков, засновник компанії VIPOS, ще 1988 року придбав собі «Волгу», яку прикрасив козирний номерний знак В 4444 ХТ.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Доволі багато примітних комбінацій було в державних підприємствах. Один із видатних екземплярів – Chevrolet Suburban автобази Верховної Ради з номером 77777 КА. А номер 00001 КА належав Ford Explorer з гаражу Міністерства внутрішніх справ. До речі, вся серія КА видавалася лише на державну техніку.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Звичайно, ігри в красиві номери були і в новому стандарті 2004 року. Особливим попитом користуються поєднання з трьома нулями, повторюваними цифрами (наприклад 2727 – подейкують, ця комбінація приносить матеріальний добробут), «дзеркальні» – типу 4774, і, зрозуміло, ряди однакових цифр: 7777, 5555 і т.п..

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Найкрутішою за всеукраїнським масштабом вважалася загальнодержавна серія номерів ІІ – це була стовідсоткова індульгенція від зупинок на постах ДПС та штрафів. Також у Києві розплодилися «блатні» серії AA….ВР, АА….КМ та АА….КС – відповідно, «Верховна Рада», «Кабінет міністрів» та «Конституційний суд». Втім, ці серії після 2014 року почали втрачати свої позиції, а багато власників цих номерів навіть спеціально їх замінили – щоб уникнути проблем, як то кажуть. Кінець цих спецсерій безславний: їхні залишки роздали всім в загальному порядку, коли закінчувався весь масив номерних знаків київської серії АА.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Проривом цього стандарту стали індивідуальні або, як їх називають, іменні номери. Найцікавіше, що іменний номер коштує набагато дешевше за красиву цифрову комбінацію звичайного номера – та ще на ньому можна не тільки написати практично що завгодно (в рамках пристойності, зрозуміло), але навіть і намалювати. Наприклад, серце, чи прапор України.

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Зазначимо: настільки широкі можливості для персоналізації автомобільного номеру серед усіх найближчих країн є лише у нас! Обмеження лише одне: з іменним номером ви можете їздити виключно територією нашої країни. За кордон – тільки на звичайних номерах, які залишаються основними діючими для вашого автомобіля (іменні видаються як додаток).

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів - автономер

Красиві комбінації цифр, своє ім'я, нікнейм або кумедне слово на номерному знаку – поза сумнівом, набагато цікавіша можливість виділити свій автомобіль у потоці, ніж глушник, що реве на весь Лiвий берег, або китайський ксенон, який б'є променями в небо. Тому – нехай буде більше різних гарних номерів!

Украинский авторынок за 100 лет. Инфографика

У статті використані фото Л.Гоголева, І. Подборського, П. Лозовенка, Я. Московки, та інших.

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі законодавство


Цікаве по темі...
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Діючі штрафи в Україні за перевищення швидкості є неадекватні порівняно з європейськими, - МВС
• В новому законі про мобілізацію передбачено позбавлення права керування ТЗ
• За новим законом про мобілізацію у громадян зможуть вилучати транспортні засоби, але в окремих випадках
• Сервісні центри МВС ще 3 областей працюватимуть у новому форматі
• В Україні хочуть значно підвищити штрафи за непропуск авто зі спецсигналами
• В 2024 році в Україні зменшується кількість ДТП з постраждалими
• Після 2025 року ЄС має намір не подовжити режим безмитної торгівлі з Україною
• Для мобілізації автотранспорту МВС отримуватиме дані від МВС
• Розслідування ЄС щодо китайських електрокарів все більше непокоїть автовиробників
• В Україні збільшилась кількість виданих посвідчень водія. З якого віку можна отримати права
• З 22 квітня паркування в Києві знову стане платним
Головні новини
• Історія Renault Trucks на теренах України. 130 років успіху
• В Україні вже видали понад 106 тис. «зелених» номерних знаків для автомобілів
• Scania проведе тест-драйв нового покоління вантажівок Super у Черкасах
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• Mazda представила у Європі новий кросовер CX-80
• Для власників автомобілів DS Automobiles стала доступна нова функція комфортного водіння GEOFENCING
• В Україні вперше виготовлено 29-метровий автогідропідіймач DASAN на базі MAN
• Scania перемогла у змаганнях з паливної економічності Green Truck 2024
• З 22 квітня паркування в Києві знову стане платним
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• Німеччина надасть Україні додаткові зенітні комплекси ППО Iris-T
• Яким міг бути найкомпактніший Maserati на тій же платформі, що й Alfa Romeo Junior
• CITROEN представив новий CITROEN С3 Aircross сегменті B-SUV
• Український ВПК збільшив потужності виробництва САУ "Богдана"
• На базі DAYUN пропонується самоскид АТВ-4/2 вантажопідйомністю 8 т
• До 60-річчя Mustang автовиробник випустить спеціальну лімітовану серію
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
• Що насправді відбувалося на ринку вантажних автомобілів в Україні
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля та не купити «битка». Поради експертів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
Акції у дилерів...
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.