У ситуації, що склалася на ринку, до АвтоВАЗу могли звернутися тільки компанії з дружніх країн, а саме Ірану та Китаю. Одним із найімовірніших кандидатів ЗМІ називають іранську Iran Khodro, яка раніше оголосила про намір повернутися до Росії.
АвтоВАЗ має в своєму розпорядженні два автоскладальні підприємства - заводи в Тольятті, де виробляються Lada Niva, Granta і Largus, і Іжевське, де до недавнього часу випускали Lada Vesta (її збірку перенесли в Тольятті). Згідно з планами, в Іжевську у майбутньому вироблятимуть електричний e-Largus. По який із двох майданчиків надходили пропозиції від закордонних компаній, невідомо.
Тим часом Соколов підтвердив терміни початку виробництва Lada Vesta NG у Тольятті. Перші кузови вже зібрані у тестовому режимі для перевірки обладнання, а повноцінний старт випуску буде дано у березні 2023 року.
На російському заводі Nissan можуть почати збирати китайські авто
|