Складено рейтинг найбільших автомобільних брендів у Китаї за підсумками лютого 2022 року. До трійки лідерів за обсягами продажів у КНР увійшли BYD, FAW-Volkswagen та Changan. Geely дістався четвертий рядок, а в топ-5 також потрапив SAIC-Volkswagen. У другій половині списку опинилися GAC-Toyota, SAIC-GM-Wuling, Dongfeng-Nissan, SAIC-GM та FAW-Toyota. |
Так, всього в лютому китайці купили 1,39 мільйона нових легкових автомобілів. Зростання щодо лютого 2022 року склало 10,4%, а якщо порівнювати з показником січня 2023-го, то китайський ринок збільшився на 7,5%. Такі дані наводить CarNewsChina із посиланням на статистику китайської асоціації легкових автомобілів CPCA.
Китайці однаково віддають перевагу седанам і кросоверам: вони розійшлися в кількості 656 тисяч і 651 тисячі штук відповідно. Також у лютому дилери реалізували 82 тисячі мінівенів.
177 тисяч машин реалізував BYD – автовиробник, який одним із перших відмовився від випуску неелектрифікованих машин. В даний час BYD збирає та реалізує виключно гібриди та електрокари, і минулого місяця компанії вдалося продати на 98,3% більше машин, ніж у лютому 2022 року.
Роздрібні продажі спільного підприємства FAW-Volkswagen склали 111 тисяч автомобілів, що відповідає зростанню на 5,3%. Changan реалізував 93 тисячі автомобілів, а Geely лише трохи менше, 91 тисячу. Зростання склало 52,9% і 32,9% в річному обчисленні. Слідом за обсягами продажів йде СП SAIC-Volkswagen: 74 тисячі машин -7,7%.
67 тисяч легкових автомобілів продало СП GAC-Toyota, продемонструвавши зростання на 26,2%. Результат SAIC-GM-Wuling становив 57 машин (-4,4%), стільки ж продав і Dongfeng-Nissan (-10,8%). SAIC-GM завершив лютий із 53 тисячами проданих машин (-27,4%), а FAW-Toyota – з 50 тисячами (-17,2%).
У лютому український авторинок подав дуже позитивні сигнали до відновлення
|