Голова Volkswagen назвав переваги концерну перед "китайцями". Виступаючи перед журналістами, Олівер Блюме наголосив, що розглядає китайських автовиробників як конкурентів, але не як загрозу. Топ-менеджер визнав, що "китайці навчилися виробляти автомобілі за останні десятиліття", проте на думку Блюме визнані бренди все-таки на крок попереду: не в останню чергу завдяки продажам машин із традиційними двигунами. |
«У нас є ноу-хау в галузі автомобілів, у нас є рівень якості. Ми маємо спадщину бренду. Нові автовиробники цього не мають, тому ми вважаємо, що знаходимося в хорошому положенні», — пояснив гендиректор концерну Volkswagen. Олівер Блюме впевнений, що китайці не зможуть запропонувати в Європі рівень цін, який забезпечив їм конкурентну перевагу на внутрішньому ринку.
«Адаптація автомобілів до європейських вимог та створення дилерської мережі вимагатиме великих витрат. Ми бачимо на ринку, що китайці пропонують [у Європі] свої автомобілі за цінами вдвічі вищими, ніж у Китаї», — пояснив свою позицію Олівер Блюме. Втім, бос Volkswagen AG визнає, що нові марки посилюють конкуренцію та змушують скорочувати витрати.
Оптимізм Олівера Блюме поділяють не всі. Гендиректор Ford назвав китайців лідерами у сегменті електрокарів, а керівник Stellantis вважає експансію китайських марок загрозою для Європи. Бос Renault натякнув на необхідність держпідтримки, щоб європейські марки могли конкурувати із брендами з Піднебесної. |