Виданню Cars News China вдалося виявити цю заявку на сайті Міністерства промисловості та інформаційних технологій (MIIT), яке щомісяця публікує список транспортних засобів, що проходять процес омологації в Китаї. Ці дані загальнодоступні та включають в себе фотографії, технічні характеристики, комплектації та багато іншого.
Xiaomi запустила передсерійне складання свого першого електрокара
SU7 спереду нагадує Genesis G70, в основному завдяки розділеним по горизонталі фарам. Чотиридверний фастбек нагадує Porsche Taycan, так само як і активний спойлер ззаду. Але з колісною базою в три метри і довжиною п’ять метрів, SU7 трохи довший за Taycan.
У документації також є кілька інших цікавинок, серед яких 19- та доступні 20-дюймові колеса, а також система LIDAR, встановлена у верхній частині лобового скла. За інформацією Car News China, є два варіанти трансмісії: базова задньопривідна установка потужністю 295 к.с. і більш потужна повнопривідна версія потужністю 663 к.с. Максимальна швидкість обмежена 210 км/год для базового автомобіля і 260 км/год для більш потужної версії.
SU7 буде побудований у співпраці з Beijing Automotive Industry Holding Co. Ltd (BAIC), повідомляє Car News China, а виробництво, як очікується, почнеться в грудні. Цікаво, що це та сама компанія, з якою Mercedes-Benz укладає контракти на виробництво своїх автомобілів в Китаї в рамках спільного підприємства Beijing-Benz, заснованого в 2005 році.
Xiaomi хоче продавати 10 млн електрокарів на рік
|