За габаритами Geely New Coolray схожий на Peugeot 2008, а топ-модель Monjaro близька до Hyundai Santa Fe. Та й ціною New Coolray майже не поступається початковим версіям 2008-го, а Monjaro навіть дорожчий за Santa Fe.
Geely Coolray відомий на внутрішньому китайському ринку як Geely Binyue, як Proton X50 в Малайзії, та як BelGee X50 в Білорусі, де він збирається з цього року на заводі в Жодино.
Перше покоління компактного кроссовера з’явилось п’ять років тому і невеликим партіями потряпляло й до нас. Досить масштабне оновлення кроссовер отримав минулого роки, додавши до назви New та більш агресивну зовнішність.
Українцям пропонується Geely New Coolray 1.5Т (128 к.с., 290 Нм, Євро-6) з переднім приводом та “роботом” 7DCT. Кроссовер досягає першої “сотні” за 7,6 секунди, витрачаючи в середньому 6,1 л/100 км (за даними виробника). Об’єм багажника складає 330 л, а дорожній просвіт – 170 мм.
“Базова” комплектація Luxury за 848 700 грн досить пристойна, а топ-версія Premium за 922 500 грн відрізняється боковими подушками та шторками безпеки, системою допомоги при гальмуванні, датчиками дощу, панорамним дахом, комбінованим салоном, більшими колісними дисками (18 дюймів проти 17-ти), елементами декору тощо.
Geely Monjaro у виробництві з 2021 року та відомий на внутрішньому ринку як Geely Xingyue L, що означає "зоряний хрест". Він отримав кодову назву KX11 на етапі розробки і був спроектований Глобальним центром дизайну Geely в Шанхаї. Geely Xingyue L, він же Monjaro, побудований на платформі CMA, яку використовує купе-подібний кросовер Geely Xingyue fastback, але при цьому він значно більший.
Цікаво, що Geely Monjaro має під капотом 2,0-літровий рядний 4-циліндровий двигун VEP4 з турбонаддувом від Volvo серії Drive-E. В свій час кореспондент AUTO-Consulting був на презентації революційного на той час покоління двигунів для Drive-E, майже десять років тому, але вже тоді китайський концерн Geely володів шведським брендом.
Двигун доступний у версіях 2.0TD-T4 Evo і 2.0TD-T5, причому 2.0TD-T4 Evo розвиває 218 к.с. і 325 Н⋅м крутного моменту, а більш потужна версія 2.0TD-T5 розвиває 238 к.с. і 350 Н⋅м. Трансмісії – 7-ступінчаста DCT для двигуна 2.0TD-T4 Evo та 8-ступінчаста від Aisin для двигуна 2.0TD-T5. Потужніша версія розганяється з місця до 100 км/год за 7,7 секунди.
Причому, українським покупцям пропонується саме потужнійший Geely Monjaro 2.0TD-T5 з “автоматом” Aisin, повним приводом та непоганим кліренсом в 225 мм. Описувати єдину доступну комплектацію Premium за 1 586 700 грн занадто довго, а за доплату в 18 450 грн пропонується ексклюзивний колір кузова Emerald Blue, цікавіше оформлення інтер’єру (зі вставкками з зеленої замші) та крутіші колісні диски розмірності 245/45 R20.
Іншими словами, якщо Geely Monjaro порівнювати не з початковими версіями корейських кроссоверів, а як молодшого брата флагманського Volvo, тоді ця пропозиція виглядає набагато привабливіше.
Яких та скільки китайських автомобілів купують українці
|