Напередодні офіційної презентації зовнішність оновленого Volkswagen Golf привідкрили у скетчах від головного дизайнера (https://www.autoconsulting.ua/article.php?sid=55590). В той час як у США будуть доступні лише версії GTI та Golf R, стандартний Golf буде доступний у кузовах хетчбек та універсал по всій Європі.
VW показує оновлений Golf у кількох варіантах виконання. Хетчбек доступний у гібридних версіях eHybrid та GTE, а також у версії GTI, призначеній для Америки. Більш практичний універсал Variant представлений у версії R-Line. У лінійці відсутні лише повнопривідний R та топовий дизельний двигун для версії GTD.
Найбільші зовнішні зміни – це перероблені світлодіодні фари, причому більш дорогі Гольфи оснащуються повністю світлодіодними фарами та світлодіодним підписом (https://www.autoconsulting.ua/article.php?sid=54730) у вигляді значка VW. За додаткову плату клієнти зможуть обрати більш складну матричну світлодіодну систему з дальнім світлом, що майже вдвічі потужніша за звичайне дальнє світло. Задні ліхтарі мають 3D-графіку з трьома візерунками на вибір – подібно до того, що пропонує Audi на деяких своїх моделях.
Фейсліфтинговий Golf додає в свою гамму чотири нові кольори “металік” (Crystal Ice Blue, Anemone Blue, Oyster Silver, Grenadilla Black) та п'ять дизайнів легкосплавних дисків розміром від 16 до 19 дюймів. Кожна з доступних комплектацій (Golf, Life, Style, R-Line, GTE і GTI) отримала злегка оновлені бампери, а всі моделі, починаючи з комплектації Style, мають чорний дах.
Як і до фейсліфтингу, універсал не буде пропонуватися в модифікаціях eHybrid, GTE та GTI. Будемо сподіватися, що потужний універсал Golf R Variant все ж таки з’явиться.
Volkswagen вже показав оновлений салон на початку цього місяця на CES (https://www.autoconsulting.ua/article.php?sid=55535). Так, хот-хетч повертається до традиційних кнопок на кермі, і те ж саме має статися і з Golf R. Важливо відзначити, що молодші моделі Golf, оснащуються традиційними елементами керування, і лише дорожчі моделі отримують сенсорні клавіші.
Найбільша зміна всередині – це інформаційно-розважальна система наступного покоління з великим планшетним екраном, який має діагональ 10,4 дюйма у дешевих Гольфів та 12,9 дюйма у дорожчих моделях. Незручні повзунки для керування системою кондиціонування все ще там, але вони (нарешті!) підсвічуються. Також буде доступний проекційний дисплей на лобовому склі.
Golf початкового рівня буде оснащуватися бензиновим агрегатом 1.5 TSI потужністю 113 або 148 кінських сил, обидва передають потужність на передню вісь через шестиступінчасту механічну коробку передач. М'яка гібридна версія цього ж двигуна під назвою 1.5 eTSI, має таку ж потужність, але поставляється виключно з семиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням.
Якщо вам потрібно більше потужності, є 2.0 TSI потужністю 201 к.с. з семиступінчастою DSG. Цікаво, що немає жодної згадки про менший трициліндровий двигун 1.0 TSI, який раніше пропонувався на найдешевших моделях Golf.
Щодо дизельних двигунів, то перевірений 2.0 TDI матиме потужність 113 к.с. і шестиступінчасту механічну коробку передач або 148 к.с. і семиступінчасту DSG.
Ті, хто не хоче дизельний двигун, все ще можуть придбати eHybrid з 201 к.с., шестиступінчастою коробкою передач DSG та переднім приводом. Електрифікована модель використовує більшу літій-іонну батарею (ємність виросла з 10,6 кВтгод до 19,7 кВт*год), яка забезпечує до 100 кілометрів запасу ходу на електротязі. Попередній Golf eHybrid мав максимальний запас ходу 80 кілометрів.
Гібридна модель тепер підтримує зарядку від мережі змінного струму потужністю 11 кВт (замість 3,6 кВт) і може заряджатися від мережі постійного струму потужністю до 50 кВт, в цьому випадку їй знадобиться 25 хвилин, щоб зарядити батарею з 10% до 80%. За оцінками Volkswagen, з повністю зарядженим акумулятором і повним баком бензину ви зможете проїхати до 1000 кілометрів.
Що стосується більш цікавих версій, то Golf GTE має комбіновану потужність 268 к.с., що передається на передню вісь через шестиступінчасту DSG. Як і звичайний eHybrid, він переходить зі старого двигуна 1.4 TSI на 1.5 TSI зі змінною геометрією турбонагнітача. У порівнянні з попередником, електрифікований хетч отримав додаткові 27 к.с.
І наостанок – оновлений GTI з колісними дисками у стилі Alfa Romeo. На жаль, хот-хетч позбувся механічної коробки передач на користь семиступінчастої DSG, яка має 261 к.с. або на 20 к.с. більше, ніж раніше.
До фейсліфтингу Volkswagen також мав більш потужну версію Clubsport , яка видавала 296 к.с., але поки що про неї нічого не відомо. Golf R з'явиться пізніше цього року, в той час як повернення GTD під питанням, оскільки дизельні двигуни впали в немилість після відомого скандалу у VW Group.
Можливо, перед нами на останнє оновлення звичного Volkswagen Golf епохи двигунів внутрішнього згоряння. Гольф на ринку півстоліття та розійшовся загальним тиражем близько 37 мільйонів автомобілів. Дев'яте покоління найбільш продаваного в Європі хетчбеку буде вже виключно електричним на зовсім іншій майбутній універсальній платформі VW Group. Виробництво наступного покоління розпочнеться наприкінці десятиліття у Вольфсбурзі, де його збиратимуть разом з іншими автомобілями на платформі SSP.
Поки що невідомо, чи зможуть вони мирно співіснувати до того, як VW вирішить перейти на електромобілі. Одне можна сказати напевно – німецький бренд пообіцяв виробляти лише електромобілі в Європі з 2033 року, тож дні Гольфа з ДВЗ в будь-якому випадку злічені.
Які новинки з`являться в Україні в 2024 році. Календар автомобільних прем`єр
|