У Китаї модель дебютувала восени минулого року: повідомлялося, що розробку дизайну Polestone 01 доручили шанхайському відділенню італійського ательє Pininfarina. В результаті автомобіль вийшов схожим на Land Rover Defender, особливо силуетом та лінією скління. У позашляховика підвіска на подвійних поперечних важелях спереду і ззаду багатоважільна, адаптивні амортизатори, 205-мм кліренс.
Polestone 01 – це гібрид, який оснащується 1,5-літровим ДВЗ, що підряджає батарею, та парою електромоторів, встановлених на передній та задній осях. Перший розвиває 204 к.с., другий – 272 к.с. Комбінована віддача - 476 сил і 740 Нм крутного моменту. На одному заряді батареї ємністю 56,01 кіловат-години позашляховик проїжджає 235 км за циклом WLTP чистою електрикою або 1115 км у режимі гібрида. З місця до «сотні» Polestone 01 розганяється за 5,5 с, а максимальна швидкість обмежена 190 км/г.
Polestones 01 виробляють на потужностях заводу BAW у Пекіні.
В Україні ціни на позашляховик становлять біля $75 тис.
Як розібратися в китайських автомобільних брендах. Хто кому належить?
|