Нагадаємо, що законопроєкт передбачає перенесення запровадження норм Євро-6 для вантажівок та автобусів на 2 роки. Але для нових легкових автомобілів депутати пропонують все ж таки ввести норми Євро-6, як і передбачалося раніше, з 1 січня 2025 року.
Причому, як повідомив AUTO-Consulting Голова податкового комітету Верховної Ради Данило Гетманцев, існують високі шанси, що цей законопроєкт буде проголосовано до Нового року.
Цікаво, що в Федерації роботодавців автомобільної галузі, в цілому привітали цей законопроєкт і допускають можливість такого послаблення, але тільки для вантажних авто та автобусів.
"Що стосується легкових автомобілів – ми підтримуємо підвищення екологічності автопарку і введення стандартів «Євро-6» з 1 січня 2025 року. І одночасно наголошуємо про підвищення екологічних стандартів також для вживаних легкових автомобілів. Адже багаторічне стимулювання імпорту вживаних автомобілів вже призвело до дисбалансу на ринку:
📉 у 2022 році ринок вживаних авто перевищив ринок нових у 9,2 рази.
📉 у 2023 році – у 3,4 рази.
А середній вік легкових автомобілів в Україні вже досяг 23,8 років, тоді як у ЄС він удвічі менше (12,3 роки).
📗 І якщо Україна обрала проєвропейський вектор розвитку, це має включати і дотримання «зеленого курсу» з відповідними екологічними зобов’язаннями.
✍️ Тож у питанні екологічних стандартів для легкових авто – закликаємо не давати задню і підтримати впровадження стандарту «Євро-6» з 1 січня 2025 року." - наголошують у Федерації.
Отже, законопроєкт №12267 ще може зазнати змін. Долучайтеся до наших каналів, щоб не пропустити важливі новини:
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
|