На автодромі в Нардо, південна Італія, компанія Volkswagen досягла нової віхи в ефективності: ID.7 Pro S зі стандартним технологічним пакетом і потужністю 210 кВт (286 к.с.) подолав відстань у 941 км лише на одному заряді батареї (86 кВт-год нетто). Це значно перевищило максимальний діапазон WLTP моделі (комбінований) в 709 км на 232 км або 32,7%. Під час 941-км туру ID.7 Pro S споживав лише 9,2 кВт/100 км – надзвичайно низький показник. У перерахунку на дизельний еквівалент середнє споживання відповідає лише 1 л на 100 км. Метою тесту було визначити максимальну ефективність ID.7 Pro S, представленого в 2024 році. |
9,2 кВт/100 км. Тест-драйв з новим ID.7 Pro S був завершений у грудні професійними водіями Volkswagen Driving Experience на низькошвидкісному кільці в Нардо за температури навколишнього середовища від 5 до 15 градусів Цельсія. 12,5-км траса дає змогу ефективно моделювати різноманітні сценарії руху та тести на витривалість. Середня швидкість під час тесту на ефективність становила 29 км/год, що відповідає типовій швидкості в години пік у великих містах. Відповідно до останнього «Індексу руху» від навігаційного спеціаліста TomTom, цей показник коливається від 22 км/год (Гамбург) до 31 км/год (Амстердам).
Надзвичайно ефективний транспортний засіб. ID.7 Pro S з акумулятором ємністю 86 кВт-год (чистий) розроблений як серійна модель для максимально можливої ефективності та має один із найвищих діапазонів у своєму класі електромобілів. Тестовий автомобіль не зазнав жодних технічних модифікацій для випробувань, а натомість вийшов із поточного виробництва на заводі електромобільності в Емдені.
Основою надзвичайної ефективності ID.7 Pro S є потужна аеродинаміка та найсучасніша система приводу. Коефіцієнт лобового опору низький 0,23 (в залежності від комплектації). Інноваційний, високоефективний диск, відомий як «APP550», настільки ж економічний, як і потужний. Електричний приводний двигун, інтегрований у задню вісь, розвиває максимальний крутний момент 545 Нм, дозволяє ID.7 споживати від 16,2 до 13,6 кВт-год/100 км в офіційному циклі WLTP і все ще прискорює ID.7 Pro S з місця до 100 км/год за спортивні 6,6 с, якщо потрібно. ID.7 Pro S також заряджається особливо швидко в дорозі завдяки потужності зарядки постійного струму до 200 кВт. З такою зарядною ємністю він споживає енергії ще на 244 км всього за 10 хвилин. При повній зарядній ємності від постійного струму акумулятор заряджається від 10 до 80 відсотків приблизно за 26 хвилин.
Позитивна тенденція в Європі. Будь то ID.7 Saloon або ID.7 Tourer – обидва варіанти ідеально підходять для сімей і водіїв на далекі відстані: вони вражають великим простором і високим рівнем комфорту своїм запасом ходу на повністю електричному ходу. Мартін Сандер, член правління, відповідальний за продажі, маркетинг і післяпродажне обслуговування бренду Volkswagen: «Ми спостерігаємо позитивну динаміку в надходженні замовлень у Європі та наразі продаємо більше моделей ID.7 , ніж Passat. Це свідчить про те, що ID.7 є значущим повністю електричним доповненням до продуктового портфоліо бренду і, на додаток до нашого успішного Passat, також підходить для водіїв на далекі відстані та як службовий автомобіль».
Новий Volkswagen ID.7 зміг подолати 794 км на одному заряді
|