AUTO-Consulting вже розповідав, що за підсумками 2024 року на ринку нових напівпричепів було зафіксовано -47% падіння обсягів. Причому знижувалися, як продажі нових, так і вживаних напівпричепів. Нажаль, не має чим порадувати наших читачів і у квітні. Так, за цем місяць обсяги знову впали на -41%, а за підсумками 4 місяців 2025 року в AUTO-Consulting зафіксували взагалі падіння -51%. То що ж це означає? |
В AUTO-Consulting наголошують, що робити трагедію з такого падіння ринку напівпричепів взагалі не варто. І навіть той факт, що це падіння триває вже два роки поспіль не є поганим маяком. І ось чому.
2022 та 2023 роки - це були роки перебудови на нову логістику, тривали шаленні закупівлі цистерн та зерновозів, щоб забезпечити експортні та імпортні потоки. Ринок напівпричепів в ці роки взлетів в рази, тому у 2024 році ми й спостерігали падіння.
Зараз воно теж триває, бо ринок напівпричепів адаптується до реальної потреби економіки країни. А ця потреба у квітні - 100 нових напівпричепів. Це багато чи мало? В AUTO-Consulting констатують, що це рівно стільки ж, скільки споживала Україна у 2019 та 2020 роках у квітні. І саме це вже є гарний сигнал.
Якщо бізнес, і перевізники, і аграрії тримають обсяги закупівель нової техніки на довоєнному рівні - це вже прекрасно. Бо зараз вже зійшли нанівець грантові закупівлі через USAID, через якісь фонди. Тобто ринок причепної техніки повернувся до обсягів, які він мав у спокійні довоєнні роки.
Як тільки піде відновлення і зросте потреба в причепах - ринок теж відреагує збільшенням закупівель. А поки український бізнес споживає стільки, скільки взмозі забезпечити роботою.
Яким бачать майбутнє причепів у Schmitz Cargobull
Отже, продовжуємо спостерігати за трендами ринку. Щоб не пропустити важливі новини на авторинку – долучайтеся до наших каналів:
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
|