За словами Костроміна, коли модельний ряд Lada був повним, дилерам заборонялося продавати у салонах автомобілі інших компаній, але тепер ситуація змінилася. «На якийсь час йдемо їм [дилерам] назустріч, дозволяємо поєднувати продаж різних марок. Щоправда, з однією важливою умовою – не на шкоду бренду Lada, з повним дотриманням наших технологічних стандартів», – пояснив топ-менеджер.
Навесні цього року список марок, які продовжували постачати автомобілі до Росії, помітно порідшав, і для збереження колективу виникла необхідність роботи по лінії китайського дилерства. АвтоВАз цьому перешкоджати не став. Відомо, що з китайськими компаніями вже почав співпрацювати дилер ТТС, який, крім Lada, раніше продавав моделі Skoda, Volkswagen, Audi та інших марок, які призупинили діяльність у Росії, а також Renault, яка покинула наш ринок.
Росіяни пересідають на "китайців"
|