Рішення просте: Китай може взяти на себе зобов'язання продавати електрокари в Євросоюзі не нижче за мінімальну ціну. Таким чином, держпідтримка з боку Китаю не забезпечить переваги.
Голова Торгового комітету Бернд Ланге наголосив, що політика Євросоюзу відрізняється від стратегії США: за океаном запровадили каральні тарифи, а Європарламент «просто хоче чесної конкуренції». При цьому політик припустився можливості введення мит проти інших товарів, якщо Китай перефокусується на європейський ринок після приходу до влади в США Дональда Трампа.
Канцлер Німеччини спочатку виступав проти загороджувальних мит від китайських електромобілів, побоюючись відповідної реакції з боку влади КНР. на продукцію з Китаю діють мита від 40 до 80 відсотків і китайська сторона це прийняла.
На даний момент Китай оскаржив загороджувальні мита на автомобілі в Євросоюзі через Світову організацію торгівлі. Заходи діють із 29 жовтня, хоча Брюссель стверджує, що переговори все ще ведуться. Проти торгової війни з Китаєм виступають BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen AG та Volvo; аналогічна точка зору у влади Німеччини та Швеції.
|