Як нам повідомив генеральний директор ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» (колишній Луцький автозавод «ЛуАЗ» зараз має назву АТ «АК «Богдан Моторс») Дмитро Писаний:
- Ми не маємо жодного стосунку до цього стартапу. Більше того, цей проект не має жодного стосунку до історії та слави луцьких автомобілів «Волинянка», знаних і в Україні, і в інших країнах світу.
Можу засвідчити, що наразі завод не виробляє жодних транспортних засобів під брендом «ЛуАЗ» і не постачає їх на український ринок.
Юристам доручено розібратися у правомірності використання назви «ЛуАЗ» сторонніми особами, та, у разі виявлення порушень, звернутися до компетентних органів із відповідними заявами - підсумував гендиректор луцького підприємства Дмитро Писаний.
Трохи деталей про стартап - дивіться у відео:
Із відповіді керівника колишнього заводу "ЛуАЗ" випливає, що добровільної передачі бренду не було. Хоча сам керівник новостворенного "ЛУАЗ Моторс" Вадим Ігнатов на пряме питання AUTO-Consulting о правомірності використання бренду нас запевнив, що усі права на ТМ ЛУАЗ та ТМ LUAZ у них є. Отже, продовження у цієї історії обов'язково буде.
AUTO-Consulting буде слідкувати за подіями навколо цього стартапу, який вже встиг стати скандальним, ще не стартувавши.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.