Причому, якщо на початку березня ще були надії, що ринок може змінити тренд на плюсову "зону" і це явище тимчасове, то вже у середині березня AUTO-Consulting зафіксував загальний показник по авторинку -3,3% зниження до обсягів лютого, а у порівняння з минулорічним березнем авторинок і взагалі недорахувався 27%.
Отже, поки даються в знаки наслідки зупинки різноманітних програм допомоги України, які ми й бачимо вигляді скорочення обсягів закупівлі автомобілів для різноманітних державних служб. Цей процес ще триватиме, поки авторинок не адаптується до нових реалій.
Відбуваються і зміни у групі лідерів автобрендів. Так, лише Toyota та Nissan зберегли свої місця на авторинку у першій половині березня. Всі інші автобренди констатують значні зміни. Слідкуємо далі за перебігом подій.
Щоб не пропустити важливі новини і події на авторинку – долучайтеся до наших каналів:
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
Як пережили третій рік війни дилерські авто холдинги. Показники за 2024 рік
|